Ak chceš ploché bruško, jedz tieto potraviny

Leto sa nezadržiteľne blíži a plavková sezóna tiež. Niektoré dámy sa už nevedia dočkať prvého letného dňa, iné zase majú hlavu v smútku, pretože sa necítia úplne o.k. vo svojom tele, iné sú v strese, lebo im nezostáva dosť času na formovanie postavy.

Áno, aj takto by sa dali kategorizovať emócie súvisiace s letom, ktoré mi popisujete.

Ak by som to mala vyhodnotiť a urobiť nejakú štatistiku, tak to zhrniem nasledovne: mnohé z vás mi za tie roky popísalo ten skvelý pocit, keď začali chudnúť prvé centimetre v páse, keď sa prvé tukové vankúšiky na brušku rozpustili, keď ich pohľad do zrkadla na svoj tenší pás priam rozplakal.

A vtedy mi to cinklo. Dá sa povedať, že prvé výsledky sa väčšinou dostavia v oblasti pása, reálne si začnete všímať vaše bruško. Samozrejme záleží na type postavy.

Ale vo väčšine prípadov je to tak, že bruško je prvé miesto, kde to cítiť a aj vidieť, že napredujeme v procese chudnutia a tvarovania postavy a že výsledky sa postupne ukazujú viac a viac.

A to ma neskutočne nakoplo k napísaniu dnešného článku. Vaše výsledky, vaše odhodlanie a príbehy, sú pre mňa veľkou inšpiráciou a motiváciou robiť a zlepšovať sa v tom, čo robím.

Samé ale viete, že nezáleží len na tom, koľko brušákov spravíte, záleží aj na tom, čo dávate do svojho tela t.j. aký typ “paliva” dávate do svojho tela.

Preto som si pripravila pre vás  nielen môj plán na ploché brucho, ale i zoznam potravín, ktoré keď zakomponujete do svojej stravy, vám pomôžu dosiahnuť plochšie bruško a sebavodomejšie JA 😊

Aké potraviny treba zaradiť do vášho jedálnička na dosiahnutie štíhlejšieho pásu a plochšieho bruška? Čítajte ďalej a dozviete sa, prečo práve tieto potraviny.

Avokádo

Poviete si: avocado? Veď to predsa obsahuje mnoho tuku. ALE. To je presne ten tuk, ktorý chcete. Obsahuje mnoho dobrých tukov, ktoré zabraňujú ukladaniu na brušných partiách.

Štúdie dokázali, že ľudia, ktorí si dávajú časť avokáda k jedlu majú menšiu tendenciu maškrtiť, alebo pociťovať chuť na sladké.

Škorica

Ak ste fanúšičkou škorice a milujete si ju pridávať napríklad do ovsenej kaše, ste určite radi, že práve táto korenina sa objavuje na tomto zozname.

Teraz sa nezľaknite nasledujúcich slov, znejú zložito, ale musím ich spomenúť. Hlavnou zložkou škorice je … a teraz to brutálne slovo –CINNAMALDEHYD.

Tejto ingrediencii sa pripisuje efekt chudnutia. Ako zatiaľ vidíte, cesta za plochým bruchom môže byť a je naozaj chutná 😊

Sladké zemiaky

Obsahujú antioxidanty, ktoré pomáhajú stabilizovať hladinu cukru v krvi a znižovať rezistenciu voči inzulínu.

Hm a čo toto znamená, pre vaše svaly na brušku? Tento process v podstate zabraňuje tomu, aby sa tuk ukladal v brušných partiách. Sladké zemiaky majú krásnu farbu, skvelo voňajú a skvelo chutia.

Vajíčka

Nieje žiadnym tajomstvom, že vajíčka sú plné proteínu. No to predsa nie je iba to čo chcete. Aby ste dostali do tela i ostatné skvelé živiny z tejto potraviny, mali by ste zjesť i žĺtko.

Práve to obsahuje tú skvelú látku  zodpovednú za spaľovanie tuku. Testy dokázali, že práve táto látka pomáha redukovať – vylepšovať telesný index. Možno práve vaječné žĺtko by mohla byť vasa tajná zbraň pri chudnutí 😊

Ak ste sa dočítali až k tomuto bodu a začínate rozmýšľať, aké iné potraviny nakombinovať a zakomponovať do vášho každodenného života, neváhajte a mrknite na môj PLÁN NA PLOCHÉ BRUCHO.

Grécky jogurt

Och, jedna z mojich obľúbených potravín. Asi viete, že nie všetky jogurty sú rovnaké. Niektoré obsahujú vysoké množstvo kalórií a niektoré sú doslova sladké bomby.

Ale, ak si zvolíte grécky jogurt drahé Superladies, ste na správnej ceste. Štúdie dokázali, že keď sa v tele trávia proteíny, aktivujú sa hormóny, ktoré znižujú pocit hladu.

A toto je jedna z vecí, ktorá je pri redukcii hmotnosti dôležitá. Grécky jogurt má množstvo protéinov podporujúce rast svalov a obsahuje mnoho priateľských baktérií priaznivých pre tráviaci trakt. Mňam. Dáte si?

Čučoriedky

Ak čučoriedky nie sú zrovna ovocie, ktoré by ste jedli každý deň, kľudne si ich nakombinujte s iným ovocím a urobte si mix.

Štúdie dokazujú a zároveň potvrdzujú, že čučoriedky sú nielen skvelým antioxidantom, ale pomáhajú pri redukcii tuku z brušných partií. Čučoriedky sú výborné v kombinácií napr. s gréckým jogurtom.

Chceš vedieť viac ako, kedy, čo a koľko jesť aby ste dosiahli štíhlejší pás a plochšie bruško? Nečakaj do poslednej chvíle a schmatni si môj PLÁN na PLOCHÉ BRUCHO

Chcem Evkin PLÁN NA PLOCHÉ BRUCHO – teraz.

Či už začnete s týmito potravinami alebo do toho pôjdete úplne naplno a začnete s mojim plánom, určite mi dajte vedieť ako napredujete, aký je váš začiatok a aké sú vaše skúsenosti. Teším sa na vaše správy milé dámy.

Vaša Evka

Evka Petrovičová
Pomáham ženám chudnúť a stať sa najnovšou verziou ženy- SUPERLADY. Mojím cieľom je pomôcť ženám schudnúť raz a navždy, BEZ JOJO EFEKTU a aby sa naučili milovať svoje telo bez žiadnych výčitiek.
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů