VEGETÁRIANSKE LASAGNE S RUCOLOU

Máte radi lasagne ? Odrádza vás ich kalorická hodnota ? Áno mate pravdu Lasagne patria k kalorickým a veľmi tučným jedlám. Ale nemusíte sa báť, my si dnes pripravíme zdravé lasagne a dokonca budú vegetárianske.Budú pozostávať naozaj s veľmi zdravých ingrediencii, základ bude tvoriť rucola a sójové mäso. Miesto rucoly môžte kľudne použiť aj špenát. Tak poďme teda na recept 🙂

ČO BUDEME POTREBOVAŤ NA VEGETÁRIANSKE LASAGNE ?

  • 80g sójovej drti
  • 2x500g paradajkovej omáčky ( môže byť aj ochutená)
  • 1ks cibula
  • 3 strúčiky cesnaku
  • bazalka
  • zeleninový bujón
  • soľ
  • korenie
  • rucola (môže byť aj baby špenát)
  • lasagne

 

PRÍPRAVA VEGETÁRIANSKÝCH LASAGNI S RUCOLOU

Do misky si dáme sójovu drť a zalejeme vývarom a necháme postať 10 min, pokiaľ nenapučí. Medzičasom si opražíme cibuľku a pridáme cesnak posypeme červenou paprikou, keď je cibuľka opražená a pekne rozvoniava, pridáme sójovu drť(bez vody) a chviľu opražíme. Na záver pridáme paradajkovú omáčku (zmes musí byť hustá)a rucolu a dochutíme podľa chuti.

Vymastíme sa pekáč a na spodok dáme surové lasagne a navrh paradajkovú zmes, ktorú sme si pripravili a takto vrstvíme, koľko nám výjde. Navrch posypeme syrom, alebo plátky mozarely a dáme piecť na 180 stupňov cca 30-40min. A lasagne sú hotové. Podávame so zeleninovým šalátom.

Prajem dobrú chuť 🙂 

PS: Ak sa vám článok páčil tak „lajkujte“ a zdieľajte s priateľmi na facebooku.

Evka Petrovičová
Pomáham ženám chudnúť a stať sa najnovšou verziou ženy- SUPERLADY. Mojím cieľom je pomôcť ženám schudnúť raz a navždy, BEZ JOJO EFEKTU a aby sa naučili milovať svoje telo bez žiadnych výčitiek.