VÝBORNÁ CÍCEROVÁ POLIEVKA BEZ MÚKY

Chutná, zdravá, rýchla včera pre celú rodinu. Cícer je bohatým zdrojom vlákniny a železa, preto by nemal chýbať na vašom stole ani keď pripravujete zdravé recepty pre deti. Cícer je nie len chutný ale aj znižuje hladinu cholesterolu a cukru v krvi. Okrem toho je plný rastlinných bielkovín. Cícer je vhodná potravina pri chudnutí a aj pri udržaní váhy či plného zdravia. Obsahuje veľké množstvo vlákniny, bielkovín a ešte mnoho ďalších dôležitých látok, ktoré podporujú telo a aj chudnutie. Cícer konzumujte jeden maximálne dvakrát do týždňa v rôznych podobách.

BUDEME POTREBOVAŤ:

  • 500 g suchého cíceru
  • 2-3 ks mrkvy
  • 1 veľká cibuľa
  • 3 strúčiky cesnaku
  • 2 PL oleja
  • kari, čierne korenie, drvenú rascu
  • zeleninový vývar

POSTUP:

Cícer umyjeme a namočíme na niekoľko hodín – ideálne cez noc. Cibuľku nakrájame na malé kocky, cesnak rozpučíme a opražíme na oleji alebo masle. Pridáme kari, čierne korenie a rascu podľa chuti. Spolu opekáme, kým to v kuchyni nezačne rozvoniavať. Pridáme nakrájanú mrkvu a zalejeme dostatočným množstvom zeleninového vývaru. Keď je mrkva tak akurát, pridáme uvarený cícer.

 

Nakoniec 3/4 polievky rozmixujeme dohladka a zmiešame s nerozmixovanou časťou.

Prajem vám dobrú chuť 🙂

PS: Ak sa vám recept páčil dajte LIKE alebo zdieľajte s priateľmi na facebooku.

Evka Petrovičová
Pomáham ženám chudnúť a stať sa najnovšou verziou ženy- SUPERLADY. Mojím cieľom je pomôcť ženám schudnúť raz a navždy, BEZ JOJO EFEKTU a aby sa naučili milovať svoje telo bez žiadnych výčitiek.