Ako si užiť jesenné maškrtenie zdravo a bez výčitiek

Dni sú kratšie, jesennejšie a chladnejšie. A je prirodzené, že naše telo si pýta “extra palivo”, aby sa zahrialo. Pamätáte si, čo sme si rozprávali o palive pre naše telo? Nie je palivo ako palivo. Zahriať naše telo, dodať mu tú správnu energiu a ešte si aj zdravo pomaškrtiť bez výčitiek je celkom fuška.

Tie, ktoré má sledujú už dlhšie vedie, že mám rada mlsandy, ale v zdravom prevedení. Jasné, že sad á pomaškrtiť si aj zdravo a prospešne pre vaše telo. Trvalo mi niekoľko rokov, kým som na to prišla.

V minulosti som videla najväčšie potešenie a uspokojenie chuťových buniek v čokoláde

Až kým som sa nezačala zaujímať o zdravšie potraviny, vitamíny a celkovo zdravší životný štýl. Maškrtiť nemusíme len nezdravo a s výčitkami. Pohladiť svoje zmysly sa dá aj zdravo a taaak chutne.

Ide to aj zdravo

Receptov na zdravé maškrtenie nájdete naozaj mnoho. Kuchárske knihy, google knižnica, video recepty … Ale nemusíte strácať čas, ušetrím vám hľadanie, pretože som našla, odskúšala a vylepšila jednoduchý, zdravý a tak chutný recept.

Predtým, než siahnete po čokoláde, doboške, koláči alebo inom sladkom dezerte, si pozrite môj video recept na MRKVOVÉ MUFFINY. Hlavné ingrediencie, ktoré tvoria dušu tejto maškrty sú:

  • Kokosová cukor, Hrozienka, Orechy, Hroznový olej, Mrkva
  • Koreniny: Škorica, Kardamon, Muškátový oriešok
  • Nepočítam ingrediencie, ktoré tvoria pojivo: pohánková múku, sódu bikarbónu a vajce

Zámerne som najskôr vymenovala všetky ingrediencie, aby sme si v krátkosti mohli povedať o každej jednej z nich. Aké benefity majú pre naše telo tieto zdravé alternatívy?

Kokosový cukor

Je populárnym sladidlom v mnohých veganských diétach, nakoľko je to minimálne spracovaná potravina. Kokosový cukor oproti klasickému rafinovanému cukru obsahuje železo, zinok, vápnik a potásium. Ide definitívne o zdravšiu alternatívu sladenia.

Hroznový olej

Získava sa lisovaním hroznových jadierok. Obsahuje slušnú dávku vitamínu E a omega 6 mastných kyselín. Je výborný na šaláty do pečenia, ale nie je vhodný na vyprážanie.

Hrozienka, Orechy

Na jesenné a zimné mesiace sú skvelé. V správnych dávkach telu dodajú vitamíny a zdravú energiu. Sú výborné aj ako zdravá maškrta, ale i ako menšia desiata. Využitie je rôzne. Vychutnať si ich môžete sušené, alebo použiť do prešenia.

Koreniny

Práve koreniny sú na jesenné a zimné obdobie úžasné. Zahrejú, preliečia zápaly, prevoňajú a potešia chuťové poháriky. Škorica, Kardamon, Muškátový orech … tieto koreniny majú protizápalové účinky.

Tak čo drahá Superlady, navnadila som ťa? Poď spolu so mnou stráviť zopár minút v kuchyni. Ukážem ti, ako sa dá jednoducho, rýchlo a zdravo vyčarovať zdravá maškrta.

Video recept – Mrkvové muffiny

Teším sa na vaše správy a možno aj fotky.

Tie, ktoré ste ešte nevstúpili do Superlady klubu môžete tak urobiť TU A TERAZ a to za špeciálnych a limitovaných podmienok. Pretože Superlady klub je miesto, kde zažiješ TRANSFORMČNÚ CESTU v bezpečnom
ženskom priestore vedomých žien.

Prostredníctvom liečivej sily stravovania, pohybu a mysle…dokážeš transformovať nielen svoje telo, ale zmeniť i svoj život k lepšiemu. Vidíme sa v klube? 🙂

P.S: Tie, ktoré sa rozhodnete tento rýchly recept vyskúšať, určite mi pošlite foto a komentár dole pod článok. A taktiež mi napíšte, aké zdravé alternatívy na maškrtenie máte vy? Čo radi mlsáte počas jesene a zimy, kedy si telo žiada niečo sýte?

Vaša Evka.

Evka Petrovičová
Pomáham ženám chudnúť a stať sa najnovšou verziou ženy- SUPERLADY. Mojím cieľom je pomôcť ženám schudnúť raz a navždy, BEZ JOJO EFEKTU a aby sa naučili milovať svoje telo bez žiadnych výčitiek.
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů